segunda-feira, 4 de fevereiro de 2008

Rua de Lisboa, Mindelo. Foto de Nuno Pombo Costa

Problema de linguagem e criolagem – Um voltinha na Soncente

Duas empregadas amicíssimas se encontraram numa paragem de autocarro. Uma é de São Vicente, e a outra da ilha vizinha de Santo Antão.

- Manera Maria, tude kul? Porque k bô ka bai pa kel fistinha aonte?
- Fistinha ?!!! Bô ta êh na goze nem?!!! Aônte um saí ma kel pertuguês don de kel minimercado.
- Acério? Bô sai ma ele na dvera? Kel tuga?!!! Uauuuu...
- Já-me dzêbe!!! Se nome eh Sr. José Carlos. El ta prôpe kônde de mim!
- Naaaa...conta-me esse côza drete mnina! Kmànera que bô consegui sai makel home bnite?
- Tudo mute simples. Um tava ta passa frente de se loja, e um oiá k eletava te dá-me tcheck. Depôs el pxa-me conversa, e nô marca de sai dnote.
- E donde kbô bai incontra ma el?
- Incontra ma el? Bô ta doida? Sr. José Carlos bai busca-me lá na nha casa. El tchegá lá num djipôm, ver bô'iá... Mim um tava kum pestidim mute naissque nha patroa da-me. Um tava prôpe sexy.
- Mnina, bô kria matal de kuração nem?!!! E manera, bzôte bai lanchá?
- Lanchá?!!! Nô bai foi pa um restaurante de kel bom. Mim um pedi lagostalogue é....
- Ah diaba, bô ene de brincadera!!! Ma e depôs?!!!
- Depois nô bai até discoteca Cave, e um fazel uns 2 cóla, el pagame uns 2 uísky... enfim, um tava na nha munde.
- Bô dvera bô nasce k cú pa lua!!! Bô eh chei de sorte... E depôs, bzote baipa sê get'z?!!!
- Get'z?!!! Sr Zé tem eh um diabôm de apartamente, e decoróde sô k koza fine... Bom, lá nô começá ta dá uns bijim, uns pegada doide, um bai logueta trá ropa, e depôs el dzeme " Chupa o meu Caralho Maria".
- Pêrá Maria!!! Caralho?!!! O k é k é isse?
- Ah mnina, bô eh mesme burra, bo e prop de soncent!!! Ené mas k gente de sôncente eh tude esperte? Mnina, Caralho eh Piça...Ker dzer, nem tude piça. Caralho eh kês piçinha "brankim", "peknutchutche", "delgadim", e "mulim".


  • Nota: Este texto foi-me enviado por um amigo e não é da minha autoria; mas gostaria de o ter escrito.

Sem comentários: